my follower

Rabu, 27 Julai 2011


Salam semua....

Selamat Pengantin Baru Ayu. Hehehe....baru ari ni ada kelapangan nak mengupload gmbar ko nih. Agak terlewat ckit laaa....




Ni aku dan Norafiza. Aku ngan dia satu kelas. Orgnya x banyak berckp, aku rasa dia berckp bila perlu jer. Tapi aku x sangka la pulak skrg ni dia dh jadik cikgu. Memang x sangka!!!





Hanya ini jer kwn2 aku yg aku jumpa masa kenduri Ayu. Konon2 nk buat reunion, tp disbbkan mslh yg x dpt dielakkan, aku pergi kenduri agak lewat. Sampai2 org sumer dh balik. Huhuh..




Comei kan...Masa sekolah dulu aku x la berapa rapat ngan dia ni ha. Dia x menyombong, tu yg aku suka. Comel ngko Ayu....dulu aku tgk comot jer.....hehehe




Akhir kata, Selamat Pengantin Baru untuk Ayu dan suami. Semoga korang bahagia sampai di hujung nyawa....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan