my follower

Khamis, 14 Julai 2011

Mood : Jiwa kacau!!!

Asalamualaikum...

Tq kt korang sbb singgah blog aku ari ni.

Aku x pandai berkata kata, cuma hati aku yg selalu mengata
Bila aku marah, muncung aku akan panjang sedepa...
Bila aku x puas hati, aku membebel seorg diri
Bila hati dah geram, kdg2 x sedar apa yg aku ckp
Mmg jiwa kacau ari ni..

Dari mula kerja pagi tadi, sampai balik rumah...
Tempat kerja, situasi yg berbeza
Balik rumah, pun berbeza
Seperti yang aku katakan
Bila aku x puas hati, aku membebel seorang diri
Kepada yang 'berkenaan' (aku rasa dia x tau pun nk bukak blog ni, klu tau pun lebih bagus..)

Aku tak pernah jadi mcm ni
Aku x pernah melawan,selama ni aku ikut ajer, tapi hari ni aku jadi lain
Lain bebenar rasanya
Mungkin dia terasa hati
Ahh..peduli apa aku!!!
Kerja hakiki, ngko x mau nk buat!!!
Asik aku jer nk jaga ati org..
Haissshhhhhh.....
Kegeraman aku mengatasi segalanya ari ni....



Gambar ni xde kena mengena dgn cerita ini yea....


Aku x pernah membantah
Hari ni kesabaran aku dah hilang!
Org kata muka aku nmpk kelembutan...(kata org laaa.....)
Tapi kelembutan tu dh hilang hari ni disbbkn satu insiden...

Kepada yang berkenaan....nasiblah korang yea.....
Benda ni dh lama aku pendam
Tak sangka ari ni meletup plak.....
Kot2 ada yg terasa lps baca blog aku ni haa, sedar2 la diri keh
Jangan buat kerja asik nk mengampu sana sini, komplen sana sini....
Cermin dulu diri sendiri sblm menilai org...huh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan