my follower

Jumaat, 15 Julai 2011

Dah lama x bercuti...

'
Bismillah

Jiwa aku ari ni kurang kacau berbanding smlm. Hehehe.....Pi kat google, search la kat satu tempat ni. Hmm nampak mcm menarik!!! Lusa aku bercuti, so.....holiday timeeeee..........sonoknyer!!!!


Inilah tempat yg aku ckp ni. Marina Cove Resort ni terletak di Lumut,  Perak. Plannya nak pi ari sabtu nih...insyaallah kalau xde aral melintang. Perjalanan mybe ambil masa  lebih kurang 3jam setengah dr Pulau Pinang. En Asben pun dh kasi green light. Tq cayang!!! Heheeh...


Haaa...pemandangan yg paling aku suka. Cantik kan! 



Dan yg pastinya, ada kolam dlm kawasan resort. Senang aku nk pantau anak2 aku ni haa...Mandi laut kang, x larat nk kepung!

Studio Deluxe - 1 Room Apartment
* With Breakfast
RM179
Incl. 02 BF. Surcharge of RM50 on Fridays and Saturdays, School Holidays and Long Weekends. Peak Surcharge of RM90 on Eve and Public holidays. Surcharge aplies on 23-31Dec11. Rate not valid during Hari Raya & Christmas.
Special Notes : NIL
Validity : 01 Apr 2011 - 31 Dec 2011



Ini rate yg aku check dlm google. Harga not bad la. Wahh...x sabarnya....


** Lepas kawin dulu, x sempat nk p honeymoon....so, ni kira p honeymoon la...ngeeeeeeeeeee**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan