my follower

Sabtu, 2 Julai 2011

Along dpt no brp? No 1 ibu....Grrrrr

Pagi ni ke taska Irfan, Tadika Mutiara Pintar...

Nak dijadikan cerita, punyalah berkobar kobar  nak tau apa perkembangan anak sulung aku.

Alhamdulillah.......semuanya ada perubahan. Daripada blur dulu, sekarang dah pandai ckit,  dulu x pandai bertanya, sekarang dah banyak tanya yg mcm2. 

Baru2 ni tadika ada buat exam. Bila blk umah, aku tanya...Along peksa apa ari ni? 

Jawapannya....Along sambung titik2 satu...titik2 dua....bla..bla...bla...(aku pulak yg blur) Uiksss...soalan peksa apa tu? Hehehhe....

Bila ditanya...along peksa dapat no brp? No 1 la ibu....huhu

Cikgunya kata, dia dapat no 8 dari 12 org...huhu...corotnya!!! Takpelah Along...ini baru permulaan, kan. Lagipun aku kecik2 dulu pun susah nak dapat no 8, slalu dpt corot2!!!
Lepas ni Along buat yang terbaik keh!!! 

** Walaupun dpt no 8, aku bangga sebab Irfan dapat menghafal ayat Kursi smpai abis, surah ar Rahman (mak bapak dia pn x pernah hafal)...Dari situ aku tahu kelebihan dan kekurangannya....

**Lepas nih kena buat time table utk Irfan study (idea bernas dr en asben! Poyo jer kan...)



wink...wink...wink...comei kan Irfan masa kecik2! Ngeeee.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan