my follower

Sabtu, 9 Julai 2011

Ronda ari Jumaat......




Hohoho....ari ni kerja ptg slps 2 ari bercuti. Huh...ari Sabtu org len sibuk bercuti, aku plak sibuk bekerja...ngeh..ngeh

Semalam, p ronda sampai ke Queensbay. Bwk anak2 lepaking kat sana. Dan mcm biasa la ujung2 minggu ni ramai yg bwk awek/pakwe diorang berdating. Macam2 aksi yg aku nampak dgn mata kepala aku! Membelai rambut, berpelukan, dan mcm2 lg la..
Berpinau mato den ni haaa....


Waa...sakan dpt ben 10!! Kopak mak bapak cenggini...


Peace yooo....

Gambar2 ni aku x dan nk edit, nmpk cam x best jer tgk kan....ngeeeee

Utk pengetahuan korang, aku x pernah berdating kat tempat2 cenggini tau! Tempat dating aku kt shopping kompleks, tpt yg ramai org....(takut kena cekup der...) Korang x caya ek....Lain org lain citarasanya......


Ni gambar lepas anak 3 tau....


p/s: en asben...jom la p kenduri kawen kwn cek kat Ipoh a.k.a reunion.....Lama la x jumpa diorang...huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan