my follower

Isnin, 11 Julai 2011

No title...layan jerrr....

Bismillah....


Malam minggu ni xde aktiviti menarik yang boleh dibuat. Cuma check kerja sekolah anak yg baru ari ni terhegeh hegeh nak buat. Esok kan ari Isnin....
So, layan aje la gambar yg aku baru edit ni haaa....xde lawa mana pun....Layannn...




Ni anak buah aku yang amat penakut berjumpa ngan org lain selain mak bapak dier






Ni anak kepada abang aku. Namanya Haziq. Berkenan kt Haziq AF dulu kot....






Inilah abang aku yg semakin debab bersama ngan anak2 dier. (Yg baju kuning ngan ijau x termasuk yea...)



Ini la Haziq....comel kan???



This is my daughter, ok....




Hero Malaya




Yang poyo ni adik bongsu aku. Ensem x???? Ngeee......




This is my mom and cucu kesayangannya. 


So, ending of this story =  Anak2 buah semakin bertambah, so kena sediakan duit raya yang mencukupi untuk raya yg akan datang ni. Boleh bankrap der.....
Tamat.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan