my follower

Jumaat, 15 Julai 2011

Pampers vs Cloth Diapers

Assalamualaikum

Thanks sbb sudi singgah blog aku ari ni.

Korang nk tau x pasal apa aku nk citer pasal pampers and cloth diapers.?
Sebabnya aku sendiri dh try cloth diapers atau org lain panggil lampin moden.





Yg ni brand biasa2 jer. Dan aku pakaikan kat anak aku yg bongsu ni. Comel bila tgk budak2 pakai. Stok yg aku ada skrg dh 10 keping termasuk dia punya insert (mcm pad).


Sila abaikan latarbelakang foto ini yek...:)

Ni antara koleksi yg aku pakaikan kt anak aku. Bukan apa, lepas bersalin ari tu, mmg nk save budget punya pasal. Mana x nyer, anak aku dh masuk 3, semua nk pakai pampers, mau botak kepala! Tak campur dgn susu lg....2 benda ni rega nya pun leh tahan skrg!!


Baju ngan CD x matching la, sbb br lps memerut!!!

 Comei kan kalau budak2 pakai, tambah lg kalau bby girl..heheheh

Bukan apa, baru2 ni member aku ada tanya aku beli kat ner CD (Cloth Diaper) ni. Dulu aku search kat internet jer, beli online. Bila dah beli dan berpuas ati, mmg rasa nk beli lg. Tp aku rasa 10 keping tu pun dh cukup. Mmg save giler2!!


Aku beli CD ni pn bkn ada brand pun. Brand biasa2 jer...ala kadar kata org. Dulu teringin gak nk beli brand Lunatots yg glemer skrg nih, tp bila memikirkan rega yg dia letak ngan brand yg biasa2 ni...eiii...x termampu aku! Gaji aku pun cukup mkn jer.

Tapi.....ada tapi gak! Hehehe...bila pakai CD ni agak remeh ckit bila anak kita berak!! Sendiri mau ingat la...So, jgn disuruh la en asben nk pegi mencuci. Membebel jer ada la....Xper, janji budget x lari...hehhehe. Bersusah2 dahulu, bersenang senang kemudian. So, selamat ber CD...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan