my follower

Sabtu, 14 Mei 2011

Habislah gigi aku..!!!

Ari ni line clear


Call member aku, 'Jom p klinik gigi..'(gigi bongsu aku dah rosak dan berlubang)


Sampai2 kat klinik, berdebar debar, mcm nk amik exam plak rasanya


'Pernah dtg sini?'...tanya auntie yg jaga kaunter tu...


'x pernah...ini baru 1st time..' kata aku


'U tak mau buat brace gigi?'....(buruk sangat ke gigi aku sampai suggest buat brace?)


'Berapa harga buat brace, auntie?'


'RM3000!! (dengan muka selamba jer mcm 3 hengget)


Mahal giler sampai RM3000.....'xpe la auntie, lain kali jer....ari ni mau buat scaling ngan cabut gigi bongsu...'


'Ok, masuk bilik no 2....'


Aku ni bab2 cabut gigi, tampal gigi...memang takut giler2 nyer...


Alamak doktor gigi, besarnya...cam garang jer.....


'Mana mau cabut? 


'Gigi bongsu atas, doktor..' (terasa suara aku ada sedikit getaran..huhu...)
Sambil pejam mata, aku pun bukak la mulut aku dgn luasnya...


Hadoiiii..pedihnya!!! Hampeh tol doktor ni, kot ye pun nak cucuk, bgtau laa....


Aku nampak dia pegang apa benda ntah namanya yang nk cabutkan gigi tu...


Ketaq giler aku...


Dengar bunyi mcm plastik yang direnyuk....tup!!! 


'Ok, kumur....sudah!!!'


Eee...doktor ni x mesra alam laaa...


Hhuhuh...gigi aku dah ilang sebatang!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan