my follower

Rabu, 7 November 2012

Macam pelik jer aku ngandung.....

Salam...


Semangat nak berblogging masih ada, cuma masa yang tak mengizinkan..
Cumanya hari ni aku terasa hati...(pembawakan budak kot...)
Untuk pengetahuan readers sekelian, aku sedang mengandung anak yang ke 4..
Rata2 member aku mengatakan aku agak produktif...(ehehhe....malu nak sebut...)


Tapi....
Ada jugak yang cuak...
pelik atau buat2 pelik...


entah apa yang pelik, aku pun x tau...
Anak tu kan Anugerah....Rezeki....
Bukan senang nak buat anak tau!!!


Ada seorang kawan sekerja..
Agak lama tak berjumpa sebab bekerja kat department lain...
Terjumpa aku pagi tadi yang dah lama beruniform mengandung..


Dari riak muka nya macam agak cuak...terkejut barangkali..
" Aiihhh....ada pulak?? eiii...hang ni aktif betul!!!"
Aku pun jawab..."Biasa ler, rezeki jgn ditolak..."
Dia pun menjawab, "Takut nnt pas bersalin 'ada' pulak...!!!"


Ek eleh...macam ni punya org pun ada ka??? Suka hati aku laa.....haishhh

6 ulasan:

  1. Alhamdulilla..tahniah...xper..peduli kan ape org nak ckp..anak2 kan rezeki...best klu ade anak rmai2 ni..meriah rumah..xde la suram je kan..

    BalasPadam
  2. Kalau mampu,.... apa salahnyakan....bukan menyusahkan orang lain pun.....he...he...

    BalasPadam
  3. Salam Zehan..

    first of all tahniah yer kerana bakal mendapat anak yg ke4.. seronok akak dengar.. cakap2 org mmg boleh buat kita terasa dan sakit hati.. pedulikan saja.. apa yg penting kita dan keluarga bahagia.. semoga zehan dan keluarga terus dimurahkan rezeki hendaknya.. take care ya..

    BalasPadam
  4. Nieza: betul tu...anak2 kan penyeri...dan rezeki..haiii, sabar aje laa...

    BalasPadam
  5. Hainom: betul2...xde nyusahkan dia...dia yg susah2kan diri dia...huhu...(tapi, sakit ati...)

    Hanis Azla: thanks kak, mudah-mudahan...Amin

    BalasPadam
  6. Ye betul..bukan senang nk dapat anak..semuanya rezeki yg Tuhan bagi..tahniah! Pedulikkan apa org cakap :)

    BalasPadam