my follower

Isnin, 19 November 2012

Breastpump

Asalamualaikum..


Di saat kandunganku mencecah 27 minggu, Alhamdulillah, segala galanya dalam keadaan yang baik-baik.
Baik dari tekanan darah, Hb, urin, semua normal.


Di saat ini, hati memang meronta2 dan nafsu bagai membuak2 untuk mencari barang2 keperluan baby ni. 


Apa yang aku dah beli? 
En suami suruh aku listkan brg2 keperluan yang wajib dibeli. Disebabkan xde masa, jadi ingat gitu2 jer. 
Actually, aku mau berjimat. Jenuh aku punggah baju2 baby yg lama dulu, rupa2 nya aku dah bagi kat org. Huhuhu...sayangnya....Ye laaa...ari tu plan nak stop dulu, tup tup ada pulak. Rezeki kata orang....hehe


Dipendekkan cerita, waktu aku mengandung sebelum ni, memang senang nak bershopping. Sebabnya ada bibik kat umah yang tolong tengok2 kan anak2 kat umah. Sejak xde bibik ni, jenuh nak angkut tiga org ni pegi shopping. Bukan jenuh apa, jenuh nak kepung!!!. Sabor je laaa...


Jadi, alternatif lain, ada barang yang aku beli secara online. Masalah puas hati ke tak puas hati ke kena tolak ke tepi. 


Setakat ni aku baru survey breastpump kat http://www.onebabyworld.com dan baru jer order breastpump brand medela. Daripada review2 dan testimoni yang aku baca kat fb dan blog, majoriti mengatakan medela is the best. Bukan apa, hajat di hati nk bg fully breasfeeding. InsyaAllah....doakan saya yer....


Medela - Harmony **Flexi-Package**


  • Autumnz cooler bag/tote
  • Basic accessories:
    • 1pc of Autumnz Comfort Nursing Bra* worth RM39.90 (Kindly indicate the size of the Autumnz Comfort Nursing Bra worth RM39.90 per piece before checkout).
    • 8 bottles of Autumnz PP Milk Storage Bottles (with FREE 2 bottles and 5 pcs Autumnz Double Ziplock Storage Bag) worth RM38.90
    • 3 packs of Autumnz Reusable Ice Pack worth RM23.00
  • FREE Gifts:  
    • 1 unit of BPA Free Deluxe Bottle Drying Rack worth RM39.90
    • 1 unit of Receiving Blanket worth RM15.90
    • 4 pcs Washable Breastpad worth RM12.90
    • RM10,000 sum insured personal accident insurance
    • RM20 


With this PWP, you will receive:
  • 1 Autumnz Classique Cooler Tote worth RM46.90 (available in few designs : black, black, polka, vanilla polka, crimson polka, pink polka for your selection)
  • Basic accessories
  • FREE Gifts

Total harga dia RM330 including postage. Agak2 ok tak harga pakej nih??? Yang ni je yang mampu....heheh....doakan saya berjaya yea...;-)




3 ulasan:

  1. murah dh rasanya kak...rembat jer. yg freestyle tak de? senang sket akak..

    BalasPadam
  2. izam mama: tenkiu.....:)

    bee2312: freestyle x mampu dik....hehehe...yg tu jer yg mampu, tu pun cik asben tekejut....ngeh3

    BalasPadam