my follower

Isnin, 22 Ogos 2011

Mood raya dah sampai!! Huh....

Assalamualaikum.....



Layan lagu ni jap........

.

.

.

.

.

.

.





Waaaaa.....mood raya dah nk sampai...tapi, bukan aku yg nk beraya! Sbbnya....raya ni aku kena kojer wehhh.....



Kepada sesiapa yg berkenaan yg akan bekerja ngan aku di pagi raya, please la....JANGAN ....NEVER... sesekali korang pasang lagu ni. Kalau aku dengar lagu ni .....hah....siap la korang!!! 



DAN



Kepada sesiapa yg dpt cuti raya yg me 'wish' Selamat Hari Raya kt aku di pg raya, siap korang!!!! Dush..dush.....mmg siot la korang!!!!



AKHIR SEKALI



Kepada mak dan abah kt kampung, Selamat Hari Raya Ann sekeluarga ucapkan. Ann mintak ampun dan maaf dr ujung rambut smpai ujung kaki jika slama ni Ann ada sakitkan ati mak ngan abah tanpa Ann sedari...



Tahun ni Ann kene keje mak, abah....(sob..sob......) Insyaallah, thn depan klu dpt cuti raya, Ann balik la yea.....



Huhuhu....sedihnyaaa.....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan