my follower

Rabu, 10 Ogos 2011

kena buli ker?????

Assalamualaikum

Thanks sbb singgah blog aku ni haa..Dekat seminggu aku x update blog ni. Bukan xde masa, tp idea tu x kua2....

sedar tak sedar dh nk masuk 10 ari kita berpuasa. Dugaan tol!!! 

aku jadik agak heran 2, 3 ari ni....heran....knp anak aku si Nabil ni melalak bagai nk rak bila nk antar kt umah pengasuh. 

Instinct aku kuat mengatakan yg dia kena buli ngan anak2 pengasuh aku tu. Sebelum2 ni ok jer bila hantar....




Macam ada sesuatu yg berlaku. Bila aku tanya lps balik dr keje...

.'Angah, nape nangis kt umah mak tadi? ' (mak tu panggilan untuk pengasuh aku...)

'Tadi...tadi...abg kacau Angah....'  

Hahhhh...mmg sah anak aku kena buli!!!!!!!!!!! Eeeee...geram tol!!! 




Cian kat anak aku yg sorang ni. Aku tgk dia ni agak lembut ckit orgnya....

Bila Along nye ngusik dia pun, dia x pandai nk melawan kecuali bila dia dh geram sgt2. 

Haiiiii....Angah...angah....sabar je la nak yea.....



** kuang asam nyer budak!!!! berani ko buli anak aku????? siap ko nnti......huhhhh......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan