my follower

Ahad, 26 Jun 2011

Lamanya x update.....

Assalamualaikum...
Dah lebih seminggu aku x update blog ni. Mana tak nyer, keje direct 11 ari tanpa cuti. Perghhh...penat siot!!!

Tengok, betapa cerianya kawan aku yg sorang nih!!! Walaupun wad aku penuh dengan pesakit, kami tetap melemparkan senyuman!!! Kehkehkeh.....ni gambar patient aku yang paling otai kat wad!!! Comei....tapi dia malu nak tunjuk muka....Tengok tangan kiri dia pegang apa tu???? Hohoho...

Huh...sepanjang bibik aku xder ni, punya la sibuk aku rasa. Masa yang ada 24jam tu pun rasa x cukup. Kerja rumah lagi, kerja harian lagi.....hadoiii.....anak2 lagi, bapaknya lagi...
Kain yang x berlipat dh dekat 2 bakul! Mujur la ada orang yang bantu, dan aku tak sangka MEREKA  faham perasaan aku. Thank you my darling...


Memang aku tak sangka betul!!!!


Hahaha...Along melipat kain sambil bertinggung! 


Dan inilah hasilnya!!!! Thank you to both of my son. Ibu cayang kamu semua. Walaupun ibu selalu marah kt korang, tapi ibu tetap cayang anak2 ibu......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan