my follower

Rabu, 1 Jun 2011

31 Mei....





31hb Mei 2011....Hari Tanpa Tembakau Sedunia.
Objektifnya???? Nak tau objektif, sila pergi ke Google dan cari Hari Tanpa Tembakau...

Nama aje Hari Tanpa Tembakau, cuba tanya pada adik, abang, kakak, jiran, kawan, tau x hari tanpa tembakau jatuh bape haribulan. Cer tanya...cer tanya... Konpem la x leh nak jawab punyer.

Aku sendiri pun baru tau ari ni, tu pun sebab aku tengok rancangan Wanita Hari Ini jam 12tghari tadi. Hehehe...

"Ayah.....jangan hisap rokok, nanti ayah MATI..." ini ayat Irfan yang ditujukan khas untuk En Hizam kita. Tapi masih jugak xde kesedaran..ish..ish...ish...sedih!!!

Kesimpulannya.....anak aku dah dapat asthma dan aku rasa puncanya adalah dari ROKOK, dan mungkin juga habuk yang semakin berkepul kepul kat umah aku ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan