my follower

Ahad, 19 Jun 2011

Tu pun nak kecoh!

Situasi pagi ni memang tidak menyenangkan aku.


Seorang pesakit aku (suspect denggi) minta izin dr aku nak keluar sekejap untuk keluarkan duit kat ATM. Memang aku x izinkan!!! Hehehhe...Dipendekkan ceritanya,


Dengan riaknya pesakit aku berkata dengan muka x puas hati...


'Tau x saya ni polis?'  (OMG......takutnyer......)


'Saya tau pakcik ni polis' ....ada aku kesah ngko tu polis??? (hati aku berkata)


'Tau x dah berapa lama pakcik masuk wad?'


'Saya tau...dekat seminggu dah....tapi peraturan tetap peraturan, pakcik! Kat balai ada peraturan, kat spital pun ada peraturan.'


Huhh...puas hati aku! Akhirnya pakcik tu terpaksa mengalah jugak...Suka suka hati dia jer nak masuk nak kuar . Dah datang tempat org, hormat la sikit!!!!


Ehh....kenapa dia suka gunakan ayat ni...."tau tak saya ni polis????"
Apa tinggi sangat ke pangkat polis tu? Bukannya Ketua Polis Negara pun!! Bapak aku pun polis gak laa...sama pangkat ngan pakcik tu! Bukannya aku buat salah pun. Bodoh punye pakcik!!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan