my follower

Selasa, 3 Julai 2012

Sabar yea...

Mengandung kali ini amat berbeza dgn kandungan yg lepas.
Kandungan yg lepas, aku masih kuat, berbeza dgn kandungan kali ni, mungkin atas faktor umur, persekitaran, dan juga kerja harianku yg semakin membebankan.
Tapi, alhamdulillah..aku mempunyai seorang suami yg amat memahami. Kenapa aku post status ni?
Ye..mengandung kali ni aku rasa amat berbeza. Mungkin disebabkan faktor2 yg aku nyatakan di atas, ditambah pulak dgn paras hemoglobin (sel darah merah) aku yg rendah. Hmm..kejenya asik nak tidur, rehat...badan rasa letih sentiasa. Pendek kata nk rest 24 jam. Tapi, keranamu anakku, ibu kena kuat, ibu takkan sia-siakan mu, sayang.. nampaknya ibu kena mkn byk nih supaya perkembangan anak ibu tidak terjejas.
Walaupun kandungan kali ni agak mengejut dan tidak dirancang, aku tetap terima seadanya, darah dagingku sendiri. Pendek kata..alhamdulillah..syukur pada Mu Ya Allah..
Moga dikurniakan zuriat yg soleh/solehah..Amin

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 ulasan: