my follower

Jumaat, 4 April 2014

VITALEA - penyelesaian Utk Ibu Hamil Yg Anemia

Ibu hamil selalunya akan mengalami hb rendah jika tidak mengamalkan pemakanan yang betul iaitu kurang mengambil nutrient khususnya zat besi dalam diet harian.paras hb(haemoglobin) rendah tidak boleh dipandang remeh kerana ia boleh menyebabkan anemia(memberi kesan buruk dari awal kehamilan hingga saat melahirkan).sememangnya Vitalea Shaklee terbaik untuk Hb rendah.

Kenapa ibu hamil perlu Vitalea Shaklee?

Segala zat dan nutrisi yang diambil oleh ibu melalui makanan dikongsi bersama janin di dalam rahim.Sebab itulah ibu hamil memerlukan makanan tambahan atau suplemen untuk melengkapkan lagi nutrisi yang diperlukan.Vitalea Shaklee adalah suplemen terbaik untuk membekalkan zat besi bagi ibu hamil.

Setiap tablet Vitalea mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buahan,12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA.ia disaluti dengan serbuk nutrisi-spirulina.ia juga merupakan tablet multi-vitamin yang larut dalam air dan tubuh manusia paling pantas di dunia.

Lagi kelebihan Vitalea Shaklee
-membantu meningkatkan tenaga,kecergasan tubuh dan kekuatan mental,sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran atau kerja seharian
-sebagai pelengkap nutrisi bagi mereka yang kekurangan pelbagai vitamin akibat dari amalan diet yang tidak sempurna
-membantu meningkatkan metabolisme
  -melindungi fungsi buah pinggang,jantung dan hati

Memang sudah terbukti Vitalea Shaklee terbaik untuk hb rendah.Anda juga ada masalah yang sama?Dah cuba pelbagai vitamin namun tak berhasil?Jom bertukar pada Vitalea Shaklee!

Berminat boleh dapatkan sekarang dari saya. Untuk khidmat konsultasi percuma dan tempahan produk Shaklee sila sms @ wassap saya di 0125947150 @ add saya di FB Nor Zehan untuk chat secara langsung mengenai produk.

Klik LIKE Fanpage saya Sihat, Anggun, Jelita Dot Com untuk info terkini .
Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan-pelanggan saya

With Love,
Norzehan
0125947150

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh @ mencegah sebarang jenis penyakit

Tiada ulasan:

Catat Ulasan