my follower

Jumaat, 9 Mac 2012

I think i need it..

Selamat hari wanita sedunia aku ucapkan untuk semua wanita di luar sana...
Dan aku bangga menjadi seorang WANITA....hehehe..(korang tak bangga ker???)


Sehari dua ni, aku tertanya tanya...
perlukah aku mempunyai seorang pembantu rumah?


Sekarang kualiti kerja dah merosot. Baik aku sendiri atau en asben
Bukan takat kualiti kerja aje, kualiti bersama keluarga juga dah berkurangan.


Cuba korang fikir,

Bila aku keje pagi, dia keje ptg...
Masa nak abis shif aku, aku terkejar2 nak balik awal..

kerja macam aku dan suami adakalanya susah nak balik awal..
nak pas report pada shif petang pulak kdg2 mcm2 hal..
masing2 kerja sebagai warga hospital ni bukan boleh jangka...
kadang2 last2 minute nak balik, patient collapse! (stress doll!)


Bila aku keje ptg, dia keje pagi, so waktu malam baru bertemu...
kalau keje ptg, paling awal sampai umah 9.30 malam..
paling lambat pukul 10 malam.
Sampai kat umah, badan dah letih,  tambah ngan kerenah anak2 lagi...
tgk umah bersepah plak ngan mainan bebudak nih....arggghhh

aku memang memerlukan maid sekarang...!!!

2 ulasan:

  1. kunjungan sob ..
    salam sukses selalu ..:)

    BalasPadam
  2. kunjungan sob ..
    salam sukses selalu ..:)

    BalasPadam