my follower

Sabtu, 26 November 2011

Matangkah aku???

Salam....

Happy birthday to me......happy birthday to me...




Ehh...yg ke berapa??? Nak tau ker?? Bab2 umur ni sensitif sket noks....


Baru masuk alam 30an...Hah...muda lagi ok, dan di waktu umur yg cenggini la baru terhegeh2 nak mekap sana mekap sini. Ini gara2 takut laki cari lain la ni....En Hizam jgn macam2 yea....


Bukan kehendak en asben atau sesiapa, tapi kehendak diri sendiri. Hormon kegatalan nak bermekap tu datang tiba2, tak dipinta dan tak disuruh. Heheh...


En asben kata.....
" Nape sekarang ni bukan main lagi nak bermekap jer. Dulu zaman bercinta dulu xde pun nak mekap2, natural beauty la konon..." ...hahaha....dush...dush....agak kureng tol statement tu...jeles la tu! kih..kih


Aku pun x tau sebab apa, tapi yg pastinya aku mula nak bermekap lepas aku bersalin anak yg ketiga nih! heheh....sesekali nak jugak rasa comel (huh...comel la sangat!!!!) padahal tempek bedak, pakai eyeliner, mascara, lipstik jer....bukan beriya mana pun nak mekapnya, kan...


Macam tak berapa nak matang jer......

















10 ulasan:

  1. takpe akak.nnti ckp kat cik abg berhias untuk suami tak salah. ehe. have a happy marriage.semoga berbahagia yaa :)

    BalasPadam
  2. selamat hari lahir.
    berhias utk suami takpe pun kak.hee
    semoga berbahagia

    BalasPadam
  3. Selamat harijadi zehan..semoga sentiasa diberkati Allah hendaknya...dan murah rezeki selalu..

    BalasPadam
  4. HB kak! muda lagi baru 30an kot.hehe.

    kiter datang nak cakap kali ni kiter tak tipu dah. ini cerita betulbetul punya. :)

    BalasPadam
  5. tq semua rakan blogger.....

    BalasPadam
  6. hepy besday ann....ok la tu ann nk bermekap w/pn anak dh 3...setengah org x amik tau langsung psl cntk2 nie tmbh2 lg bile dh branak pinak...same la kite ann, bile dh nk 'tua' (heheh) nie baru nk bermekap2 kn...bak kate en.abg ku 'makin vouge skrg yer'...hihihi

    BalasPadam
  7. happy belated besday! ok laa tu mekap skit skit cmtu, baru nampak lebih ceria & bermaya, leh buat en asben lebih terpikat hehehe

    BalasPadam