my follower

Jumaat, 28 Oktober 2011

cintaku beralih arah...

salam.

x tau kenapa tiba2 rasa ingin beralih arah.

aiii...mmg x cukup ngan satu la ko ni zehan!!!

mungkin aku rasa x sesuai dah kot atau aku nak bertukar selera....

aku dah 'guna' pun bukan lama mana....

ahhhh.....aku nak try la yg lain pulak......

dari yg ini....
.
.
.
.
.
.
.
.
.

pinjam foto dr efairuz yea...

aku bercadang nak bertukar kepada yang ini....
.
.
.

google punyer..
.
.
.
.

hehehe.....cam suspender jer....

dah lama aku aim Safi Rania Gold nih..katanya produk ni bagus untuk anti penuaan...betul ker??

ada sesapa pernah guna produk nih?????



9 ulasan:

  1. salam perkenalan.....samalah ima pon hajat nak tukar ke rania gold...skrg guna balqis perfect10 mmg elok...dh umur smakin meningkat ni igt nk tukar pd rania....stkt ni guna krim rania je..alhamdulillah elok

    BalasPadam
  2. irma: dh ada org kata muka kedut2...huhu....sedey....

    BalasPadam
  3. adik ipar dah try 1 set.. dulu muka berjerawat .. skrg putih dab licin ja... safi gold...

    BalasPadam
  4. Dalila: ye ker....hishhh ni buat menguatkan semangat nk bertukar nih...

    BalasPadam
  5. mmg ramai kate elok safi rania gold...pakai la 1 set...pakai serum skali....

    BalasPadam
  6. Fieza: saya dah beli dah...tggu nak pakai jer....hehehhe...

    BalasPadam
  7. bee2312: ooo..ye ke...x sabar nak pakai, skrg ni tggu abiskan set yg lama dulu baru nak pakai yg ni...

    BalasPadam