my follower

Jumaat, 23 September 2011

Kenapa aku suka bergambar berdua? bertiga? berempat??

Aku baru perasan hari ni...Dalam banyak2 gambar, aku jarang bergambar berseorangan. Kenapa yea???



tiap kali aku bergmbar beramai2, aku rasa amat konfiden sekali! heheh..rasa mcm aku la paling cun antara depa2 nih  ( cehhh..poyo lebih!!)




cer tengok bila aku bergambar secara solo...hadoiiii....punah...klu aku lentok ckit tengkuk tu, mungkin ok kot. ni keras kematu jer!!! gmbar ni  diambil secara paksa yea, jd niat utk berposing tu terpaksa diabaikan.



ni satu lg. hadoii la, tiap kali berdpn ngan kamera, aku rasa camane ntah...tmbh lg klu en asben tukang amik gambo....muka x fotogenik tol!!!



haaa...aku amat2 suka gmbar nih!!! ntah mcm mana aku leh berposing mcm tu, lebih2 pulak!!!! kan aku kata tadi, bila bergmbar beramai2, I feel more CONFIDENT! 




4 ulasan:

  1. Hu3...tol tu kak....gmbr de org sebelh...lain perasaan sket...lau sorg2 nth nk buat muka cmne...

    BalasPadam
  2. emma: bkn per, klu amek gambar sensorang smbil berposing rasa cam syok sendiri jer...tu yg x reti nk posing lebih2....hehhe

    BalasPadam
  3. i suke tgkap gambar ramai2..

    tapi.. malangnya banyak gambar single .. sebab semua org x gila gamba macam i.. haha :D

    BalasPadam
  4. Marya: hihi.....u comel, xper...wat gaya camne pun still cute...ngeeee

    BalasPadam