my follower

Isnin, 12 September 2011


Dekat 2 minggu aku x post apa2 citer kt blog aku yg makin bersawang nih!! Seorg ibu yg bekerja dan menguruskan anak2 di tambah pulak pengasuh BERCUTI sakan dekat 3 minggu.....wallah!! Mmg x menang tgn!!!






Norzehan kena sabar ye.....Hallamak...ujan lebat giler melanda Pulau Pinang. Hahh....ujan2 cenggini tgh2 mlm ni membuatkan aku rasa amat2 mengantuk!! 



pinjam kt google sat...


Semakin rindu, semakin sayang......Wahh...memang meletop!!! Sejak aku dah beranak pinak ni, aku dh lama x sentuh novel2 ni. Maklum ler...xde masa. Tapi, masa aku kuar ngan sorang mamat ni masa raya baru ni, tergerak ati nk singgah kt Popular, Jaya Jusco, Ipoh.






 Hmmm...mcm2 novel ader...Mula la rambang mata nk pilih yg mana nih???? Ececeh.....iyeye jer...
tgk sinopsis cam best jer. Mmg best!!! 

En asben naik heran....'baca novel pulak dah....'(ayat poyos..huh!!)  ala bukan rugi pun dari beli ROKOK tu....(ckp dlm ati jer...nnt kecik ati pulak..ngeh3..) baru RM22 jer..Sape2 yg x baca lg, leh la try beli....insyaallah berbaloi. heheh



Tiada ulasan:

Catat Ulasan